آکادمی کتاب فوتبال

ساخت وبلاگ

تمرينات

آموزش فوتبال در اردوگاه هاي فوتبال تابستاني آرسنال براي دختران و پسران از 9 تا 17 سال از هر سطح مهارت طراحي شده است. مربي ها مهارت هاي شرکت کنندگان در چند روز اول اردوگاه را ارزيابي مي کند. سپس ، آنها بازيکنان را به گروههاي کوچک ده نفره متناسب با سن و سطح مهارت آنها طبقه بندي مي کنند. به اين ترتيب ، افراد مطمئناً در تمرينات و فعاليتهاي مخصوص سن و سطح خود شركت مي كنند. هدف اصلي اردوهاي فوتبال تابستاني آرسنال اين است كه به شركت كنندگان آموزش بازي آرسنال راه بدهند. در واقع ، برنامه درسي آموزش توسط سرمربي توسعه آرسنال طراحي شده است که به اين معني است که شرکت کنندگان طبق برنامه درسي مشابه تيم رسمي جوانان آرسنال ، ياد مي گيرند. همانطور که گفته شد ، اين اردو تفريح را از اولويت هاي اصلي خود مي داند ، به اين معني که جلسات آموزش فوتبال را مي توان به بهترين وجهي سبک و سرگرم کننده توصيف کرد. شرکت کنندگان بر اساس روش و آکادمي FC Arsenal روي جنبه هاي فني و تاکتيکي بازي خود کار مي کنند. برخي از جنبه هاي فني که آنها روي آنها کار مي کنند شامل پاس دادن ، دريبل زدن ، شوت و ضربه سر است. مهارت هاي تاکتيکي شامل کارگروهي و ارتباطات ، آگاهي فضايي ، بينايي و پوشش ميداني و توانايي سازگاري با موقعيت هاي مختلف است. شرکت کنندگان در اردوگاه هاي فوتبال تابستاني آرسنال همچنين فرصت شرکت در مسابقات فوتبال دوستانه را دارند. آنها مي توانند آنچه را که در طول جلسات آموزشي مي آموزند عملي کنند.

کمپ تابستانه آرسنال انگليس

اردوهاي توسعه فوتبال آرسنال کجا هستند؟

شرکت کنندگان در اردوهاي توسعه فوتبال آرسنال همچنين مي توانند در کلاس هاي ESL (انگليسي به عنوان زبان دوم) شرکت کنند تا آموزش خود را همراهي کنند. اردوهاي توسعه فوتبال آرسنال در چهار مکان مختلف: کليسمور (دورست) ، اوندل (نزديک پيتبورو) ، کالج سيفورد (ساسکس غربي) و ورث (ساسکس).

 

چه کاري بايد در آرسنال انجام دهد؟

اين مکانها همچنين دانش آموزان شرکت کننده در اردوهاي تابستاني را براي ساير ورزشها و فعاليتهايي مانند تنيس ، راگبي ، تئاتر ، سوارکاري و غيره در خود جاي مي دهند. شرکت کنندگان در اردوهاي توسعه فوتبال آرسنال اين فرصت را دارند که در ساير برنامه ها با دانشجويان ديدار کنند.

 

مدرسه فوتبال آرسنال چيست؟

کمپ تابستانه آرسنال انگليس يک اردوي تابستاني خارق العاده براي کودکان ديوانه فوتبال بين 9 تا 17 سال ارائه مي دهد که مي خواهند در حالي که سرگرم مي شوند و يک زبان جديد مي آموزند چند هفته با ورزش مورد علاقه خود لذت ببرند. اين برنامه با فعاليت هاي بي وقفه همراه است تا کودکان را سرگرم و سرگرم نگه دارد ، ...

 

براي رفتن به مدرسه تابستاني آرسنال به چه ميزان شهريه نياز داريد؟

کمپرها هر هفته سه ساعت آموزش انگليسي با اندازه کلاس هاي کوچک به طور متوسط %10 دانش آموز در هر کلاس دريافت مي کنند. دانشجويان قبل از پيوستن به دوره زبان حداقل به يک سال آموزش انگليسي نياز دارند. توسعه فوتبال آرسنال با مشارکت انحصاري با مدارس تابستاني Exsportise در انگليس

 

آکادمی کتاب فوتبال...
ما را در سایت آکادمی کتاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : اردوهاي تابستاني, نویسنده : آکادمی کتاب فوتبال faketab بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 2:35

بزرگترين استاديوم فوتبال در جهان کدام يک است؟

ورزشگاه Rungrado که در کره شمالي واقع شده است ، از نظر ظرفيت جمعيت بزرگترين ورزشگاه در جهان است. هشت ورزشگاه از ده استاديوم بزرگ جهان در استاديوم سردار پاتل ايالات متحده واقع شده اند و جديدترين استاديوم از ده استاديوم جهان است که در سال 2020 افتتاح شده است.

 

ظرفيت يک استاديوم فوتبال چقدر است؟

فقط استاديوم هايي با ظرفيت 40،000 يا بيشتر در اين ليست گنجانده شده اند. استاديوم هايي که از کار افتاده يا تعطيل شده اند ، يا آنهايي که ديگر به عنوان مکان هاي ورزشي رقابتي عمل نمي کنند (مانند ورزشگاه استراوف ، که بزرگترين ورزشگاه در جهان بود و حدود 220،000 تماشاگر در آن برگزار مي شد) ، شامل نمي شوند. از نظر ظرفيت در ليست استاديوم هاي بسته قرار دارند.

 

بزرگترين ورزشگاه کره شمالي کدام است؟

استاديوم Rungradoکره شمالي که بزرگترين ورزشگاه جهان با ظرفيت 114000 نفر است علاوه بر بازي هاي فوتبال ميزبان بازي هاي فوتبال است

10 تا از بزرگترين استاديوم هاي جهان

اگر عاشق اين هستيد که در استاديوم به تماشاي فوتبال بنشينيد و لذت ببريد؛ ادامه مطلب را با ما همراه باشيد. در اين مطلب 10 تا از بزرگترين استاديوم هاي جهان به شما معرفي خواهد شد.

استاديوم هاي فوتبال به شکل بيضي طراحي شده که زمين بازي در کانون بيضي و در حاشيه هاي آن جايگاه تماشاگران قرار دارد. اکثر استاديوم هاي جهان براي بازي فوتبال در نظر گرفته مي شوند و به عنوان محلي براي تخليه هيجانات دوستداران ورزش در نظر گرفته مي شوند.

 

1. ورزشگاه Rungando، کره شمالي از بزرگترين استاديوم هاي جهان

استاديوم کره شمالي يکي از بزرگترين استاديوم هاي جهان است که با ظرفيت 150 هزار نفر در سال 1989 ميلادي ساخته شد. اين استاديوم فقط براي بازي فوتبال نبوده بلکه کشتي، ژيمناستيک و نمايش هاي هنري در آن به اجرا در مي آيند. اين استاديوم صندلي هاي راحتي داشته و تماشاچيان مي توانند به راحتي از تماشاي مسابقات لذت ببرند. زير بناي اين استاديوم 207 هزار متر مربع است. نحوه معماري و طراحي سقف اين استاديوم نظر بسياري را به خود جلب کرده است، علت زيبايي سقف اين استاديوم اين است که معمار آن از شکوفه هاي مغولستان براي طراحي ايده گرفته است.

 

2. استاديوم salt Lake هند

salt Lake يکي ديگر از بزرگترين استاديوم هاي جهان است که داراي 120 هزار نفر ظرفيت است. اين استاديوم در سال 2011 بازسازي شده است؛ قبل از آن در سال 1984 براي اولين بار استاديوم افتتاح شد. بازي فوتبال نيمه نهايي جام فدراسيون بين تيم هاي Mohun Bagan و بنگال شرقي يکي از مهم ترين بازي هاي است که در اين استاديوم در سال 1997 با 137 هزار تماشاگر برپا شده است. جام جهاني فيفا در سال 1986 از ديگر بازي هاي محبوب و پرطرفدار اجرا شده در اين استاديوم است. علاوه بر بازي هاي فوتبال، از اين استاديوم به عنوان صحنه اي براي موسيقي و رويدادهاي فرهنگي نيز استفاده مي شود.

 

3. استاديوم ميشيگان ايالات متحده آمريکا

اين استاديوم سومين استاديوم بزرگ دنيا است که در سال 1927 ساخته شده است. ظرفيت اين استاديوم 113 هزار نفر بوده و به عنوان محل اصلي تمرينات تيم ميشيگان نيز استفاده مي شود. برنارد ال گرين معمار اين استاديوم است و تا بحال بيش از 200 بازي مهم در اين استاديوم اجرا شده است.

 

4. استاديوم Beaver آمريکا

استاديوم بيور که به معني سگ آبي است در ليست بزرگترين استاديوم هاي جهان در جايگاه چهارم قرار دارد. اين استاديوم قديمي ترين استاديوم آمريکا بوده و در سال 1909 توسعه يافته است. اين استاديوم در پنسيلوانيا قرار داشته و در سال 2016 محبوب ترين استاديوم جهان انتخاب شده است.

 

5. استاديوم Azteca، مکزيک از شاخص ترين و بزرگترين استاديوم هاي جهان

يکي از استاديوم هاي معروف و شاخص فوتبال در جهان در منطقه سانتا اورسولا در پايتخت مکزيک يعني مکزيکوسيتي واقع شده است. ظرفيت اين استاديوم 105 هزار نفر است. بازي هاي فينال جام جهاني فيفا در سال 1970 و 1986 در اين استاديوم برگزار شده است. اين استاديوم طبق استانداردهاي معتبر اروپايي ساخته و تجهيز شده است. اين استاديوم عنوان ورزشگاه ملي مکزيک را نيز از آن خود کرده است.

 

6. استاديوم Ohio، ايالات متحده آمريکا

استاديوم اوهايو که به نام استاديوم کفش نيز مشهور است؛ بزرگترين استاديوم جهان در سال 1992 محسوب مي شد. اين استاديوم مي تواند ميزبان 104 هزار تماشاگر علاقمند به فوتبال باشد. در طي 20 سال گذشته اين استاديوم محلي براي برگزاري کنسرت موسيقي، موسيقيدانان معروفي چون پينک فلويد، التون جان، U2، رولينگ استونز و غيره بوده است.

 

7. استاديوم Kyle Field، ايالات متحده آمريکا

در سال 1927 بخشي از محوطه دانشگاه اي اند ام تگزاس را براي ساخت يکي از بزرگترين استاديوم هاي دنيا در نظر گرفتند و استاديوم کايل فيلد را ساختند. گنجايش اين استاديوم 102 هزار و پانصد نفر است. نام اين استاديوم از موسس آن اي کي کايل اقتباس شده است؛ جالب است بدانيد که اي کي کايل از همين دانشگاه فارغ التحصيل شده بود.

 

8. استاديوم Neyland، ايالات متحده آمريکا

وجه تسميه اين استاديوم به خاطر رابرت نيلند مربي فوتبال ايالت متحده است. اين استاديوم همچنين ميزبان همايش هاي ملي است و ليگ ملي فوتبال در آن برگزار مي شود. اين ورزشگاه يکي از زيباترين استاديوم هاي جهان است که در سال 1921 ساخته شده است.

 

9. استاديوم کريکت ملبورن استراليا

در ايالت ويکتورياي استراليا در پارک ياراي ملبورن يکي از بزرگترين استاديوم هاي جهان ساخته شده است. عنوان بزرگترين ورزشگاه نيمکره جنوبي و دهمين باشگاه بزرگ جهان به اين استاديوم تعلق دارد. اين استاديوم تا به اکنون دو بار ميزباني بازي هاي جهاني المپيک را بر عهده داشته است. در اطراف اين استاديوم کافه هايي براي استراحت تماشاگران و ورزشکاران در نظر گرفته شده است. اگر به اين استاديوم رفتيد حتما از موزه ورزشي آن ديدن نماييد.

 

10. ورزشگاه آزادي ايران از محبوب ترين و بزرگترين استاديوم هاي جهان

استاديوم آزادي ايران در سال 1350 با نام ورزشگاه آريا مهر تاسيس شد؛ که بعد از انقلاب به نام ورزشگاه آزادي تغيير نام داد. اين استاديوم در سال 1392 جزو 20 استاديوم برتر جهان انتخاب شد.

مساحت اين استاديوم 140 هزار متر مربع بوده و زير مجموعه، مجموعه ورزشي آزادي است. اين ورزشگاه در کنار خط متروي 5 تهران قرار دارد.

جالب است بدانيد که در مجموعه ورزشي آزادي پيست اتومبيلراني، دوچرخه سواري، واليبال، درياچه مصنوعي مخصوص قايقراني و غيره قرار دارد.

 

مشهورترين استاديوم کريکت در جهان کدام است؟

مسابقات قهرماني ليگ فوتبال ويکتوريا ، که Grand Final ناميده مي شود ، به طور مداوم در زمين کريکت ملبورن نيز برگزار مي شد. اين ورزشگاه يکي از معروف ترين استاديوم هاي کريکت در جهان است!

 

لردز معروف به "خانه کريکت" معروف ترين زمين کريکت در جهان است. اين بنا در سال 1814 ساخته شد و به نام توماس لرد ، صاحب باشگاه کريکت Marylebone (بدنه اي که قوانين کريکت را کنترل مي کند) در آن زمان نامگذاري شد. در اينجا تاريخچه با بيش از 100 مسابقه تست برگزار شده و تعداد زيادي رکورد برنده شده است 

آکادمی کتاب فوتبال...
ما را در سایت آکادمی کتاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : استاديوم کره شمالي, نویسنده : آکادمی کتاب فوتبال faketab بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:47